Vakances pašvaldībā un uzņēmumos
Nepieciešamās profesionālās zināšanas un prasmes:
- Augstākā izglītība pedagoģijā.
- Izietas apmācības Bērnu tiesību aizsardzībā.
- Vēlama izieta apmācība bērnu nometņu organizēšanā un vadīšanā.
- Pieredze darbā ar bērniem. Vēlama pieredze nometņu organizēšanā.
- Prasme pastāvīgi pieņemt lēmumus, organizēt darbu, motivēt citus darbiniekus, koordinēt darbu kopēju izpildi u.c. ar amatu un ar pašvaldības kompetenci saistīto jautājumu pārzināšana.
- Sadarbības un organizatora prasmes, ideju ģenerēšana, pašiniciatīva, precizitāte, atbildība.
Amata pienākumi:
- Plānot, organizēt un vadīt centra darbu.
- Izstrādāt centra pasākumu un aktivitāšu plānu, nodrošināt tā izpildi.
- Nodrošināt saturīgu brīvā laika pavadīšanu centra bērniem. Plānot, organizēt un īstenot izglītojošas, attīstību veicinošas un radošas aktivitātes skolas vecuma bērniem.
- Organizēt dienas nometnes skolnieku brīvlaikos.
- Sastādīt centra budžetu un kontrolēt tā izpildi.
Piedāvājam:
- Darba līgumu uz nenoteiktu laiku.
- Normālo darba laiku - 40 stundas nedēļā.
- Darba algu EUR 1061.00 mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
Pretendentam jāiesniedz:
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas.
Pieteikums ar norādi “Pieteikums bērnu pēcpusdienas centra “Baltais ērglis” vadītāja amatam” jāiesniedz domē līdz 2021.gada 20.jūnijam, adrese: Pārupes iela 3, Baldone, Baldones novads, LV-2125, vai elektroniski uz adresi: dome@baldone.lv.
Nepieciešamās profesionālās zināšanas un prasmes:
- Vēlama augstākā izglītība žurnālistikā vai sabiedrisko attiecību jomā, mārketingā.
- Vēlama vismaz 2 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā, mārketingā.
- Pieredze preses relīžu, rakstu un informatīvu materiālu sagatavošanā.
- Pieredze foto/video materiālu sagatavošanā un apstrādē.
- Sadarbības un organizatora prasmes, analītiskā domāšana, ideju ģenerēšana, pašiniciatīva, precizitāte, atbildība.
- Zināšanas un prasmes informācijas un komunikāciju tehnoloģiju pielietošanā un sociālo tīklu mārketingā.
- Spēja strādāt ātri un operatīvi gan patstāvīgi, gan komandā, prasme racionāli organizēt savu darbu.
- Teicamas iemaņas darbā ar datoru u.c. biroja tehniku un Adobe programmatūru.
- Teicamas latviešu valodas zināšanas (gramatika, interpunkcija), labas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas.
Amata pienākumi:
- Sagatavot informāciju par Baldonei nozīmīgiem pasākumiem un notikumiem nosūtīšanai citiem medijiem.
- Nodrošināt un pilnveidot Baldones mājaslapas saturu.
- Veidot, īstenot un sekmēt pašvaldības komunikāciju ar sabiedrību un iedzīvotājiem sociālajos tīklos.
- Organizēt Baldones iestāžu, struktūrvienību normatīvo aktu, paziņojumu, sludinājumu u.c. sagatavotās informācijas publicēšanu informatīvajā laikrakstā.
- Veikt afišu, diplomu, ielūgumu, pateicības rakstu un citu vizuālo materiālu maketu veidošanu un izgatavošanu.
- Piedalīties pašvaldības un tās pakļautībā esošo iestāžu organizētajos pasākumos, atspoguļot to norisi un nodrošinot foto reportāžas, veicināt sabiedrības līdzdalību pašvaldības norisēs.
Piedāvājam:
- Darba līgumu uz noteiktu laiku.
- Normālo darba laiku - 40 stundas nedēļā.
- Darba algu EUR 1030.00 mēnesī pirms nodokļu nomaksas.
Pretendentam jāiesniedz:
Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (tiekoties tiks lūgts uzrādīt oriģinālus).
Pieteikums ar norādi “Pieteikums sabiedrisko attiecību speciālista amatam” jāiesniedz domē līdz 2021.gada14.jūnija plkst.12.00 adrese: Pārupes iela 3, Baldone, Baldones novads, LV-2125 vai elektroniski uz adresi: dome@baldone.lv. Kontakttālrunis uzziņām 67932750.