Darba laiks un rekvizīti
Ņemot vērā valdības noteiktos Covid-19 saslimstības ierobežošanai nepieciešamos noteikumus, Baldones novada dome APMEKLĒTĀJUS KLĀTIENĒ NEPIEŅEM un saziņa ar speciālistiem notiek TIKAI attālināti.
- Aicinām iedzīvotājus Baldones pilsētas pārvaldei adresētos iesniegumus iesniegt elektroniski, izmantojot valsts un pašvaldību pakalpojumu portālu www.latvija.lv.
- Iesniegumus Baldones pilsētas iestādēm, kas parakstīti ar elektronisko parakstu, iespējams nosūtīt uz pašvaldības oficiālo e-pasta adresi: baldone@kekava.lv.
- Ja nav iespējams iesniegt iesniegumus elektroniskā veidā, pie Baldones novada domes ieejas ārdurvīm atrodas dokumentu iesniegšanai paredzēta pastkastīte. Tā tiek pārbaudīta divas reizes dienā un saņemtie dokumenti tiek elektroniski apstrādāti.
- Ārkārtējās situācijas laikā Baldones pilsētas pārvalde turpinās darbu ierastajā kārtībā.
- Nepieciešamības gadījumā aicinām zvanīt pa tālr. 28 012 895 vai 67 932 750.
Baldones pilsētas pārvalde
Adrese: Pārupes iela 3, Baldone, Ķekavas novads, LV-2125
Tālr. 28 012 895
e-pasts: baldone@kekava.lv
Norēķinu rekvizīti:
Ķekavas novada pašvaldība
Gaismas iela 19 k-9-1, Ķekava,
Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123
Reģ.Nr. 90000048491
Banka: AS "SEB banka"
Konts: LV30UNLA0003011130719
Kods: UNLALV2X
Banka: AS "Swedbank"
Konts: LV89HABA0551024293520
Kods: HABALV22
Pārvaldes darba laiks:
Pirmdien: 8.00 - 13.00, 14.00 - 18.00
Otrdien: 8.00 - 13.00, 14.00 - 17.00
Trešdien: 8.00 - 13.00, 14.00 - 17.00
Ceturtdien: 9.00 - 13.00, 14.00 - 19.00
Piektdien: 08.00 - 14.00 (bez pusdienas pārtaukuma)
Administrācija un speciālisti apmeklētājus pieņem pēc iepriekšēja pieraksta:
Pirmdien: 8.00 - 13.00, 14.00 - 18.00
Ceturtdien: 9.00 - 13.00, 14.00 - 19.00
Baldones Būvvalde apmeklētājus pieņem pēc iepriekšēja pieraksta
Pārvaldes kases darba laiks:
Ceturtdien: 9.00 - 13.00, 14.00 - 18.30